Thursday, January 26, 2012

Unistus koosneb elust. Kui sa ei elaks, siis sa ei saaks ka unistada!

Niisiiis , :) käisin eelmine neljapäev kodutütarder aastapäeval , seee oli nii super :) , seal mingi esimeti ja värki , ja enne minekut , otse loomulikult läks meil enne minukt buss katki :D , polnud eriti tore :D . Siis õnneks saadi misso koolibussiga minna :D . Hea et üldse saime . Missos läks ainult 5 inimest , suht jama ,aga noh , ega meid palju polegi :) .


Ja sis veel , mingi laupäev käis Greete minujuures , supertore oli , naersime mingi üloalju , ja siis ma olin niiii KIISUNE . Ja mingi keset ööd hakkasime pilte tegema , ja peksime msn'is segast :D , megafun :D . Jaa siis käisime võrkpalli võistulustel , seal Greete mažeeris mind , ja mina lugesin punkte :D . Pärast läksime välja , sumpasime lumes ,kiikusime lasteaia kiiguga :D , puhastasime krõlli . :D Siis tahtsime väljas kabet mängida , aga kõik oli ära külmunud , tegime aind kabelaua puhtaks :D . Siis lükkasime veel majaeest lume ära , pühkisime treppi :D , ja siis kojuuuu sooooojaaa sissse :D . Mingi poole ööni Greete rääkis minuga , ma juba ammu magasin :D , ma olin ka väsinud :D , ja hommikul olime nagu zombied :D . Ja siis laupäeval arvatavasti minnakse Greete juurde , seal pannakse veeeel & veel & veeeeeel segast :D , Greete nagu SUPERHÜPERÜLIMEGA TOREEE . Lemmik kiisuke mul :)

No comments:

Post a Comment