Saturday, January 28, 2012

Ma võin ju naeratada, aga see ei tähenda alati, et ma õnnnelik olen.

Terekest siis :) . Täna on laupäev , suht mõnus on haige olla , tglt pole :D , mingi piinlen siin peavaludes ja värki . Praegu on kell 19.05 ja ma ärkasin mingi 10 minti tagasi :D , see on see kui haige olla :D . Ja siis palavik on 37.7 + nohu ja köha . Ei tea veel kas esmaspäeval kooli üldse jõuangi . Igatahes , praegu panen mingi msnis täiieeeggga segast :D , vähemalt on midagigi teha :D , peale magamise :D . Niidi olen 2 päeva juba maha maganud :D . Tänu mu haigusele ei saa me annabeliga homme kütiorju ka minna , suht nõme . Aga siis teinekord .
 Ja siiis mingi mul on lihased veel tänaseni valusad :D , aga ei huvita , ma teen ikkagi trenni :D , saime Annabeliga naerda kui ma poole trenni pealt temaga kokku sain , ja üritasin trepist üles kõndida , siis ma kõndisin nagu mingi ilma ratastoolita invaliid :D .
Nii aga tänaseks siis aitab , ja ma üritan ruttu terveks saada :)

1 comment: